Pagina's

Verjaardagskaart met Gnome

Vanavond weer een kaart voor Carlijn Design. De leuke gnome mocht op deze verjaardagskaart verschijnen. Ik had zin in een fleurig, vrolijke kaart en vond een sketch die ik graag wilde gebruiken. Soms helpt je dat net even beter op weg. Ik heb de gnome gekleurd met copic markers.


Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0103 A6 Rechthoeken
Carlijn Design - CDSN-0163 Bedankjes Tags
Carlijn Design - CDSN-0194 A6 Banners
Carlijn Design - CDSN-0198 Gnome Man
Carlijn Design - CDST-0092 Gnome Man
Carlijn Design - CDST-0093 Outline Verjaardag
My Favorite Things - Sweet Celebration

Fijne avond!



4 opmerkingen:

  1. Inderdaad een mooie, vrolijke felicitatie-kaart Marjolein. Van die kleurtjes wordt je vanzelf blij en die leuke gnome heb je heel mooi ingekleurd vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat fleurig en vrolijk is zeker gelukt met dit mooie dessinpapier en die mooie gnome!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke kabouter en het leuke dp
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk vrolijke kaart!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.