Pagina's

Watervalkaart

Vandaag nog een kaart met een nieuw product uit de laatste Marianne Design collectie. Ik heb voor deze kaart een van de twee peek-a-boo stempelsets ontworpen door Hetty Meeuwsen gebruikt. Wat een leuke voorjaarsplaatjes! Ik heb met deze plaatjes een watervalkaart gemaakt. 

Gebruikte materialen
Marianne Design - CS1115 Hetty's Peek-a-boo Spring Animals
Marianne Design Craftables - CR1582 Libellen by Marleen
Marianne Design Creatables - LR0790 Madeliefjes
Marianne Design - CS1128 Lentegroetjes
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9174 Springtime



6 opmerkingen:

  1. Ach wat leuk deze waterval kaart met deze stempels. Ik heb ze ook besteld. Een heel leuk idee. Ik onthou het even.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om deze stempels op een watervalkaart te gebruiken. Het is een fris voorjaars geheel geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie en vrolijke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje heb je gemaakt met die leuke stempels van MD.
    De plaatjes en kleuren geven je al een echt voorjaars gevoel.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed idee om de stempels zo te gebruiken en je papiertjes zijn zo perfect hierbij, laat de lente maar komen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk! Sowieso de watervalkaart maar ook de afbeeldingen en de kleuren. Heerlijk lente al!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.