Pagina's

Sneeuwklokje

Vandaag is het mijn beurt om een kaart te laten zien voor het Kleuren met Potlodenblog. Geïnspireerd door een wandeling die ik onlangs maakte en waar ik veel sneeuwklokjes heb gezien, heb ik er vandaag voor gekozen om deze sneeuwklokjesstempel te gebruiken van Create a Smile. 

Gebruikte materialen
Create a Smile - Finally Spring
Marianne Design - CS1128 Lentegroetjes
Carlijn Design - CDSN-0122 Snijmallen "Cirkels"
Carlijn Design - CDSN-0194 A6 Banners
Create a Smile - Designpapier Winterbundle
My Favorite Things - Spring Whimsy
Faber Castell Polychromos

Mooie dag vandaag!

6 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje met die sneeuwklokjes. Het past precies bij de tijd van het jaar. Ik zie ze ook al regelmatig staan.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi kaartje, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart!! En zo gaaf ingekleurd!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! En ja, hier ook heel veel sneeuwklokjes! En ook een boel krokussen, trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.