Pagina's

Ik rawr van jou

Zet de zonnebril maar op want deze kaart schittert je tegemoet! Carlijn heeft een mini release uitgebracht met een A6 Panter Hot Foil plaat en een Solid Hot Foil Plaat. Deze laatste is heel handig, want je kunt zowel de A6 als de (Amerikaanse) A2 mallen gebruiken om het negatief met behulp van de solid te foilen. Dat is ook wat ik op deze kaart gedaan heb. De achtergrond is met de Panter plaat gemaakt en vervolgens heb ik de restanten met behulp van de solid plaat gefoild op het zwarte papier. Dit zwarte papier is bewust geen glad papier, omdat ik een beetje een grove afdruk wilde. Met al dat roze is het al zoet zat. Bij minder glad papier krijg je namelijk geen strak resultaat. 

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0055 Outline Alfabet
Carlijn Design - CDSN-0163 Bedankjes Tags
Carlijn Design - CDSN-0201 A6 Rechthoek hartjes
Carlijn Design - CDHF-0024 A6 Panter
Carlijn Design - CDHF-0025 Solid A6+A2
Carlijn Design - CDSC-0025 Stencil "A6 Panter"
Marianne Design - EC0182 Eline's Animals - Big Cats

Fijne avond!


5 opmerkingen:

  1. Ik vind hem super !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kaartje met de panter achtergrond en de hotfoil, leuk de felle kleur
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super leuke kaart, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel heel gaaf gedaan met die hotfoil. Geeft een super effect.
    Hele fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bijzondere kaart heb je gemaakt Marjolein. Ik lees de laatste tijd meer over deze techniek. Helemaal in stijl van de panter, super leuk is hij geworden.
    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.