Pagina's

Sketchdinsdag met M&M - Januari

Mijn knutselvriendin Mirjam en ik hebben besloten elkaar dit jaar iedere maand uit te dagen met een sketch. Ik mocht aftrappen en vond deze sketch om te beginnen. Ik maakte er een geboortekaartje mee. Kijken jullie ook even bij Mirjam wat ze gemaakt heeft?

Gebruikte materialen
Marianne Design - EC0195 Eline's Storks and Babies
Marianne Design - CR1581 Geboren Cirkel by Marleen
Carlijn Design - CDSN-0157 Cirkelwoorden Baby
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PB7049 Eline`s Babies Blue A4



Fijne dag!

3 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het schattige stempeltje, leuk dp en een leuke sketch heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk en schattig babykaartje!! Wat super om zo online te knutselen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met deze leuke sketch!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.