Pagina's

Hartjes op de achtergrond

De nieuwe release van Carlijn Design is afgelopen week uitgekomen. Ik vind meer spullen leuk, maar de hartjes achtergrond vind ik echt een heel leuke en handige snijmal. Alleen al het kader met het "kantje" is zo handig! En alle hartjes die eruit vallen bewaar ik, want met het stiksteekje erin zijn ze hartstikke leuk om op je andere kaarten te gebruiken.

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0201 A6 Rechthoek hartjes
Carlijn Design - CDSN-0206 Grote Teksten 6 "Lieverd"
Carlijn Design - CDST-0094 Grote Teksten 6
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9149 Do what you love

Fijne zaterdagavond!

6 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart voor een lieve vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Marjolein. Je kunt er inderdaad alle kanten mee op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke hartjes mal altijd makkelijk om de losse hartjes her te gebruiken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superlief kaartje met die hartjes.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kaartje is het geworden!! En ja ik snap dat je al die hartjes bewaard. Kan je zo ook weer een hele achtergrond mee maken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Marjolein,
    Oh, wat is deze lief... Ook het papier achter het schudgedeelte! Ik hou van schudkaarten...
    Heb zelf gisteren ook al een hartjeskaart gemaakt voor het KKT kaart van woensdag...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.