Pagina's

Liftkaart

Het is weer even geleden, maar ik doe weer mee met de LiftChallenge! De bedoeling is om een kaart te liften waarbij een verplicht onderdeel is dat je acetate moet embossen. Leuk genoeg mocht ik 2 stempelsets lenen die ik op deze kaart heb gebruikt.

Gebruikte materialen
Lawn Fawn - Toucan Do It
Sunny Studio - Tropical Scenes
Marianne Design Craftables - CR1355 Gras
Altenew - Floating Foliage 3D embossing Folder
Copic Markers


Nog even een close-up, waarbij je het reliëf van de embossingfolder beter ziet.

Fijne zondag!

7 opmerkingen:

  1. Een heel leuke kaart, de stempelsetjes passen prima bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie lift Marjolein! Je hebt de geleende stempels prachtig gebruikt en fijn als je het een keer kan lenen, alles kopen is onmogelijk.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zei het al op Instagram, ik vind het een onwijs leuke kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje voor de challenge leuke stempels heb je mogen lenen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig tropisch kaartje! Dankjewel voor je bijdrage aan de lift challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.