Pagina's

Kerstmandala op kraft

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaart te laten zien voor het Kleuren met Potlodenblog. Deze keer heb ik bij Faber Castell Polychromos potloden gepakt en deze gebruikt om een stempelafdruk op kraft te kleuren. Ik heb deze mandala al eens eerder gekleurd en deze leek mij ook mooi in traditionele kersttinten.

Gebruikte materialen
Studio Light - STAMPCNB no. 519
Marianne Design - EC0197 Eline's Animals - Kerstliedjes
Faber Castell Polychromos:
Goud - 250
Geeltinten - 103, 108, 185
Oranje/roodtinten - 113, 121, 219, 225, 217
Groentinten: 278, 167, 168, 205

Hebben jullie wel eens op kraftpapier gekleurd met potlood?


7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je er zo van gemaakt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi ingekleurd, er zit veel diepte in je kleurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel mooi geworden, prachtig gekleurd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is mooi geworden mooi is dat he op craft kleuren
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Marjolein! De kleuren komen op het kraft geweldig goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het kleuren gaat je goed af, het is een prachtig kaartje geworden in deze kleuren.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi! Dat moet ik ook nog eens doen, geeft een warm effect. X

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.