Pagina's

Hoera

Vandaag een tweede kaart als preview van een deel van de aankomende release van Carlijn Design. Ik heb deze kaart gemaakt, waarbij de tekststans en de hot foil platen en het gebruikte stencil op de achtergrond de nieuwe producten zijn. Voor deze kaart koos ik voor knalroze, in combinatie met wit.

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0103 A6 Rechthoeken
Carlijn Design - CDSN-0200 Outline Verjaardag Hoera
Carlijn Design - CDSC-0024 Stencil "A6 Confetti"
Carlijn Design - CDHF-0021 A6 Confetti
Distress Oxide Inkt - Kitch Flamingo & Picked Raspberry

Vind jij de Hoera-mal ook zo leuk? Ik denk dat het een favorietje wordt. 

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie hoera kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje in de roze kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kart, lijkt net een schilderijtje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is zeker geweldig! Ik ben benieuwd naar de prijs ervan...Je kaart ermee is ook al zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stans heb je gebruikt op je prachtig kaartje. Heel mooi indeze kleuren.
    groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi geworden!!
    Tof dat je al lekker aan de gang kon met de nieuwe release.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.