Pagina's

Kerstkaart week 52

Vandaag is het de laatste donderdag van 2022. Wat is dit jaar toch snel verlopen! En wat vind ik het leuk dat het me weer gelukt is om iedere week mee te doen met 52 Weeks to Christmas. Ik ga er volgend jaar gewoon mee verder. 

Deze week één creatie, namelijk een cadeau-envelop voor iemand die van modelspoor houdt. Dan zijn deze leuke stempels van Cats on Appletrees wel erg toepasselijk.

Gebruikte materialen
Cats on Appletrees - 2342 Paco the Meercat
Cats on Appletrees - 2405 Confetti
Cats on Appletrees - 27305 Ministamp Seagul Henriette
Cats on Appletrees - 27297 Ministempel  Fly Günther
Cats on Appletrees - 27616 Duck Runner Margrit
Cats on Appletrees - 27788 Steam Engine
Cats on Appletrees - 27789 Railway Wagon
Cats on Appletrees - 2858 Ministempel Grete the Goose
Marianne Design - CS1036 Hallo Winter
Carlijn Design - CDSN-0110 Mini Slimline Kaart + Envelop

Aan het einde van het jaar is het tijd om even de balans op te maken. Zoals sommigen van jullie weten had ik me voorgenomen om papierblokjes of vellen van series kerstpapier op te maken. Dat is me dit jaar gelukt met 3 blokjes en vellen uit 2 series papier. Mooi, dan is er weer ruimte voor iets nieuws!

Nu eens bedenken wat ik mezelf komend jaar als opdracht zal geven.

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart!! Goed gedaan met je voornemen. Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gave enveloppe met dit leuke treintje...
    wat een goed voornemen heb je , leuk om je ieder donderdag weer te zien!!
    en een aantal van je paperpads opgemaakt knap hoor....
    zou hier ook eens moeten, sommige bevatten nog wat snippers, maar weggooien ...nee daar doen wij knutselaars niet aan wij zijn meer hamsters, VERZAMELEN!!
    Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart.
    Fijne jaarwisseling en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke envelop met het gave treintje
    alvast een fijne jaarwisseling
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat een leuke persoonlijke enveloppe heb je gemaakt, zo grappig, al die diertjes erin...Bedankt dat je meedoet bij 52WTC, ik wens je een fijne jaarwisseling toe, en een mooi en creatief 2023 gewenst..hartelijke groet Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave en toepasselijke envelop heb je gemaakt met de trein en die leuke stempeltjes. Je hebt mooi doorgezet met je voornemen, goed gedaan! Fijne jaarwisseling!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh, ik vind dit zulke leuke stempels! Wat heb je dat leuk gedaan op een envelop. Super leuk hoor! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Gezellige jaarwisseling en ben benieuwd wat je volgend als uitdaging gaat doet! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke, toepasselijke envelop heb je met je stempels gemaakt Marjolein. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC, ook op deze laatste donderdag van het jaar. Een fijne jaarwisseling en een mooi 2023 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk die cadeauenvelop met dat schattige treintje. Wat fijn dat je voornemen is gelukt. Mij is het niet gelukt er is alleen maar papier bijgekomen.
    Een gezellige jaarwisseling en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super leuke kaart is dit Marjolein!
    En wat een goed voornemen is dat om eerst ouder papier op te maken!
    Groetjes en een fijne jaarwisseling,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke envelop. Nog bedankt voor je leuke kerstkaart. Knap dat je blokjes papier hebt weten op te maken. Ik heb nog verschillende met enkele vellen… Misschien iets voor het nieuwe jaar. Alvast een goede jaarwisseling en de beste wensen voor 2023. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke cadeau-envelop, Marjolein! Ik maakte dit jaar 1 pakketje helemaal op en begon aan een tweede, maar die is nog niet op, helaas. Je bent een echte inspiratie voor me! Ik ga het volgend jaar weer proberen.
    Fijn dat je dit jaar weer meedeed met 52WTC.
    Goede jaarwisseling!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel gaaf! Voor een treinliefhebber zijn deze stempeltjes heel toepasselijk. Ik ga volgend jaar ook blokjes opmaken, hoop ik. Het is een goed voornemen...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.