Pagina's

Plannerpagina 14 december

Als de postbode het al niet druk had, dan kan hij nu aan de slag met mijn kerstpost. Die heb ik van 't weekend geschreven en de laatste kaarten zijn vandaag op de post gegaan. Ik heb dit verbeeld op mijn plannerpagina, waarvoor ik vandaag de beurt had om deze te laten zien op de facebookpagina van Scrap & Co.

Ik heb gebruik gemaakt van diverse snijmallen van Marianne Design, het designpapier is van Masterpiece Design (Sinterklaas) en de leuke stempels komen uit de stempelset "Leuke Post" van Carlijn Design.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1437 Eline's Muizenfamilie
Marianne Design Collectables - COL1438 Eline's Outfits
Marianne Design Creatables - LR0136 Little Pine Tree
Marianne Design Craftables - CR1518 Envelope set by Marleen
Marianne Design Craftables - CR1519 Mailbox by Marleen
Carlijn Design - CDSN-0057 DL Slimline kaart (postzegel)
Carlijn Design - CDST-0074 Leuke Post
Masterpiece Design - Sinterklaas

Als je het leuk vindt, kun je je eigen plannerpagina's voor de December Daily ook linken in de map op de facebookgroep van Scrap en Co Inspiration.

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.