Pagina's

Iets anders op vrijdag

Deze vrijdag iets anders. Bij Scrap en Co maken diverse leden van het designteam een December Daily. Om te voorkomen dat ik een nieuwe hobby ontwikkel, besloot ik eerst om niet mee te doen. Maar omdat ik wat langer nadacht over dat de vorm natuurlijk niet zo moet zijn als ik veel zie, besloot ik om toch eens mee te doen, op mijn manier. Daarom show ik om de zoveel dagen een pagina uit mijn December Daily.

De eerste twee pagina's heb ik al laten zien, dus die laat ik vandaag ook aan jullie zien.

Op 2 december zat ik vooral in de auto.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1489 Eline's Hamster
Marianne Design Craftables - CR1417 Punch Die ABC
Elizabeth Craft Designs - Dies 1622 Safari Jeep
Elizabeth Craft Designs - Planner Essentials nr. 17 - Filmstrip nummers
Masterpiece Design - Sinterklaas

Op 8 december heb ik een dagje vergadering met beeldbellen gehad. Ik heb dat op deze manier proberen te verbeelden. Ik hoop dat mijn collega's zich niet beledigd voelen :)
Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1315 Tab met tekst Engels
Marianne Design Collectables - Diverse Eline's Diertjes
Marianne Design Craftables - CR1416 Brush Alfabet 
My Favorite Things - MFT-0803 Hot Cocoa Cups
Carlijn Design - CDSN-0107 Foute Chocolade
Elizabeth Craft Designs - Planner Essentials nr. 17 - Filmstrip nummers
Carta Bella - Happy Christmas
Masterpiece Design - Sinterklaas

De tussenliggende pagina's zijn nog niet af. Het is best een werkje, zo'n pagina! Maar wel leuk om te doen. De 14e mag ik weer laten zien wat ik dan gemaakt heb.

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg!!! Het voordeel van deze "extra" hobby is, dat je het materiaal al in huis hebt.... het is dus gewoon een uitbreiding van een bestaande hobby :D dus je kan gewoon lekker meedoen hahaa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk journaal met de leuke pagina's ik vind het een leuke hobby heb me er nog niet aan gewaagd maar wie weet ga ik het toch eens doen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk Journaal bladzijde.
    Dat is echt leuk gedaan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super mooi heb je dat gemaakt. Past allemaal zo goed bij elkaar. Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart Marjolein , fîjn weekend
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk om ook zo met een Daily bezig te zijn.
    En heel mooi geworden.
    Fijne dag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeee... wat een leuke pagina's heb je gemaakt. Superleuk aandenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.