Pagina's

Kerstkaarten week 48

Deze donderdag twee kerstkaarten voor 52 Weeks to Christmas met de stempels van The Greetery. Deze en volgende week posten Femminde en ik beiden kerstkaarten, met spulletjes van onszelf en de ander. We hebben elkaar uitgedaagd om met haar (nieuwe) stempels - prachtige takken met bloemen en een gieter - en mijn stempels - de krans met bloemen - een kerstkaart te maken. En dan ook nog met de vogeltjes die we beiden hebben. Nou, een heel verhaal, hopelijk begrijpen jullie de bedoeling 😂

Allereerst twee kerstkaarten met mijn stempels; de Hoop Wreath. Die winterkoninkjes 😍 ik ben zo blij met mijn vogelstempels!

Gebruikte materialen
The Greetery - Hoop Wreath Stamp + Die
The Greetery - Robin & Wren Stamp + Die
Altenew - Layered Snowflakes 3D Embossing Folder
Cadence - Dora Wax Parelmoer
Altenew - Mini Ink Cube Sets

Deze tweede kaart is een stuk gedurfder, al zeg ik het zelf. Twee kleuren die ik normaal niet met Kerst associeer, maar die wel gaaf bij elkaar staan. Niet-traditioneel. Dit is ook de opdracht bij Dutch Card Lovers, dus daar wil ik deze kaart graag aan mee laten doen.

Gebruikte materialen
Create a Smile - Snowflake Whispers
Marianne Design - CS0991 Fijne Kerstdagen
The Greetery - Hoop Wreath Stamp + Die
The Greetery - Robin & Wren Stamp + Die
Distress Inkt - Scattered Straw, Fossilized Amber
Distress Oxide Inkt - Fossilized Amber, Tumbled Glass
WOW! Embossingpoeder - Copper

Mooie donderdag!



23 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten! Vooral de tweede vind ik top. Mooi dat gele samen met het groen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartje met de leuke takjes en vogeltjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 prachtige kaartjes, mooi van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Marjolein,
    Wat een super kaarten zeg!! Helemaal te gek. En fijn dat je zo blij met je vogelstempels bent. Ik vind het ook nog steeds een van de mooiste die ik heb en blijf er veel mee doen.
    Tot volgende week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zijn prachtig Marjolein, die eerst is zo echt zoals het hier is in de natuur...
    maar die tweede is ook fantastisch, gaaf die kleurtjes
    Gezellig dat je er bij bent vandaag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn twee heel verschillende kaarten geworden door de kleur, maar ik vind ze allebei prachtig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee hele leuke kaartjes Marjolein....vooral de bovenste ziet er heel lief uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allebei je kaarten zijn tof Marjolein, de tweede combi is zeker niet voor de hand liggend maar inderdaad heel mooi! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee super mooie kerstkaarten, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beide hele mooie kerstkaarten met de mooie stempels. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee prachtige kerstkaarten Marjolein
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaarten Marjolein.
    De geel/gouden tinten van de tweede kaart staan erg mooi bij de turquoise vogeltjes.
    De eerste kaart met het winterkoninkje en de bloemen rand is ook erg mooi.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, allebei je kaartjes !
    Groetjes. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee hele mooie kaarten en vooral de onderste vind ik super vrolijk en leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kerstkaarten heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee prachtige kaarten. Die met de traditionele kleuren is mooi, maar die andere is mooier.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaarten, Marjolein. En leuke uitdaging met Femminde.
    Je tweede is gedurfd maar prachtig!
    Fijn dat je meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kerstkaarten Marjolein, in de traditionele én de niet traditionele kleuren.
    Leuk dat je weer meedoet met DCL, fijne feestdagen gewenst alvast en tot volgend jaar bij de volgende uitdaging.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Twee prachtige kerstkaartjes Marjolein! Ik ben groot fan van the Greetery dus helemaal in mijn straatje dit. De vogeltjes heb ik zelf ook dus blij met jouw ideetjes. Het gele kaartje is inderdaad gedurfd en daarom extra bijzonder. Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaarten Marjolein.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Twee hele mooie kaartjes, de winterkoninkjes zijn heel leuk en de 2e kaart is heel mooi gedaan, mooie kleuren! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kerstkaarten! Ik herkende gelijk de stempels van The Greetery. Wat zijn ze mooi, hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Twee super mooie kaarten. Zo fijntjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.