Pagina's

Repeat Stempelen met ananasjes

Ik liet al eerder een kaart met watermeloenen en bananen zien. Maar de fruitschaal is nog niet vol genoeg, dus vandaag een kaart met ananassen. De ananasjes zijn gestempeld en vervolgens ingekleurd met copic markers. De grappige tekst maakt de kaart af. Ik hou wel van een woordgrapje op z'n tijd.

Suf genoeg bedacht ik me net pas dat deze kaart dus mee kan doen met de challenge van Knutsels en Kadootjes; repeat stempelen. Dus daar stuur ik hem in.

Gebruikte materialen
CraftEmotions - Big Nesting Die Scallop Squares 115633/0952
Create a Smile - Fruit Salad
Lawn Fawn - Simply Summer Sentiments
WOW! - Embossingpoeder Gold Pearl
Echo Park Paper Co - Bundle of Joy Dots & Stripes

 Fijne fruitige zondag!

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke zomerse kaart is dit, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n leuke fruitige kaart! Mooi met de tekst erbij.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige fruitige kaart met de ananassen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw super mooi geworden. Lekker fleurig! Goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, ja, anders had ik je nog wel even getipt, hoor! Hij is heel leuk met die ananassen en de tekst. Ik ben gek op woordgrapjes...
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig dit kaartje met al die ananassen. Je hebt ze mooi ingekleurd. Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart met herhalend stempelen erop. Bedankt voor je deelname aan de challenge van Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.