Pagina's

Jij bent een TriceraTOPPERTJE!

Wat een leuke dino's heeft Eline ontworpen! Lekker stoer. Als ik aan dino's denk heb ik altijd een beeld van dat ze in een warm klimaat hebben geleefd. Daarom heb ik de Triceratops op deze kaart gecombineerd met tropische bladeren en palmbomen. De Triceratops blijkt een bladeter te zijn, zo heb ik net geleerd in de Dinocast van Gijs Rademaker en Maarten van Rossem. Zo leuk om onder het knutselen even naar te luisteren.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1499 Eline's Dinosaurs
Marianne Design Creatables - LR0541 Palmtree
Marianne Design Creatables - LR0667 Tropical Leaves
Marianne Design Craftables - CR1355 Gras
Marianne Design Craftables - CR1464 Marleen's Greenery
Marianne Design Craftables - CR1510 Lange tags
Studio Light - Essential Dies - Center Step Cardshape - SL-ES-CD14
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9148  Boho Summer
Marianne Design - AK0071 Eline's Savanne Backgrounds

De tekst op het label heb ik uitgeprint. 

Fijne zondag!


7 opmerkingen:

  1. Stoer kaartje heb je gemaakt met de blad etende Dino.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart. Tof model en mooie warme kleuren heb je gekozen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaart!! Ja, deze was ereen en die je niet wilde opeten, maar wel heel groot! Ik ben vorig jaar naar Naturalis geweest, die skeletten zijn echt huge!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt, Marjolein.
    En die tekst is super gaaf erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt. Mooie dino's zijn het.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een stoere kaart met deze leuke dino. De tekst is super leuk bedacht.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heey Marjolein,

    dat is een heel gaaf kaartje geworden met de gave nieuwe dinostanzenset. Die staat nog op mijn verlanglijstje. Hele toffe scene zo en leuke tekst erbij.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.