Pagina's

Let's celebrate

Vandaag een kaartje waarbij ik 2 challenges combineer. De sketch-challenge bij het Create a Smile-challengeblog en de nieuwe challenge van Dutch Card Lovers; een mini slimline card.

De kikker heb ik gemasked gestempeld en vervolgens ingekleurd met Copic Markers. Vervolgens heb ik de achtergrond bewerkt tot een lucht, met behulp van een stencil en distress oxide inkt. Eveneens met distress oxide inkt heb ik het water op kleur gemaakt. Deze heb ik wat gespetterd (helaas zie je dat op de foto niet) en vervolgens over elkaar op de kaart geplakt. Rondom de kikker heb ik nog wat hartjes gestempeld en als laatste heb ik de tekst op de kaart geplaatst. 

Gebruikte materialen
Marianne Design Creatables - LR0664 Ocean View
Create a Smile - Loops of Love
Create a Smile - Mini Birthday
Create a Smile - Unfrogettable
My Favorite Things - MFT ST100 Mini Cloud Edges





16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kikkerkaart heb je gemaakt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toppie je kaartje en wat een lieve kikker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kikker kaart. Vrolijk
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is zo lief! Bedankt om mee te spelen met de sketch challenge van Create a Smile Stamps! Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kikkerkaart! De achtergrond heb je prachtig gedaan en die hartjes zijn ook schattig.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje wat issie leuk met de kikker erop met zijn kroontje leuke achtergrond erbij, de mijne is bijna klaar die komt morgen op mijn blog
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje, dit lieve kaartje met kikkertje! Mooie achtergrond met de lucht! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach, wat een leukerd. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuk kikkerkaartje maakte je Marjolein, net als die geweldige ananas kaart hieronder, knap werk. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a sweet card, I like your take on the sketch! 😍 Thank you for playing along with the Create a Smile challenge ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So sweet!! Thank you so much for playing along with the Create a Smile Stamps Challenge 💚

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig die kikker en de achtergrond is heel mooi gedaan. Van dit kaaartje wordt je gewoon blij.;) . Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een toffe mini slimline!! Heel leuk!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wie süß. Die Farben sehen so fruhlingshaft aus. Und den Sketch hast du perfekt integriert. Vielen Dank für die Teilnahme an der Create a smile Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kikker! Ik denk dat hij in een prins veranderd als ik hem een zoen geef! Zou leuk zijn toch?In ieder geval bedankt voor het meedoen met de DCL challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart!! Super schattig met de kikker. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.