Pagina's

Gastdesigner Knutsels en Kadootjes

Vandaag start de Bingo-Challenge bij Knutsels & Kadootjes. Omdat ik de driehoekjes-challenge heb gewonnen, mag ik nu Gastdesigner zijn. Super!
De bingokaart is als volgt:


Ik heb gekozen voor de diagonaal bloemen-geel-hout. Mijn nieuwe JIJ-stans valt voor het eerst te bewonderen: die stond al een tijd op mijn verlanglijst. In combinatie met het Stampin'up! ruitjespapier, het houtpapier uit een blokje van StudioLight, de verschillende tinten geel cardstock en uiteraard de bloemen (met groengeschilderde houten blaadjes) is de kaart helemaal klaar om op de post te gaan.



Gebruikte materialen
Marianne Design - KJ1726 Karin's Stans- en Stempelset JIJ
Marianne Design Craftables - CR1359 Basis Passe-Partout /Squares
Marianne Design Creatables - LR0546 Anja's beautiful flower set 
Marianne Design Craftables - CR1358 Flower Set: Sweet 
Stampin'up! - Gingham Gala 
Studio Light - PPIN73 Industral 2.0


Ik ben benieuwd naar wat de andere deelnemers gaan maken!
Met deze kaart wil ik ook graag meedoen met het Marianne Design Challengeblog, dat in het teken staat van bloemen.

En nog iets om trots op te zijn: met deze kaart stond ik in de top 3 bij het Animal Friends Challenge blog!




Ik vind het hartstikke leuk om jullie reacties te lezen, bedankt daarvoor.


7 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart, Marjolein.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supergave kaart Marjolein.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart...
    Gezellig dat je mee doet met onze "bloemen"challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi aartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge bloemen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooie kaart!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.