Pagina's

Een alpaca met kerst

De alpaca kan natuurlijk heel leuk op tropische kaartjes, maar volgens mij ook prima als gezellig kerstdier. In dit geval heb ik hem geheel in kerststijl gepimpt. Ik zal een goede tip bij Yvonne: die heeft bij de Action vierkante wattenschijven gevonden die zo groot zijn, dat de alpaca er ook uit kan. Ik heb nog geen gelegenheid gehad om langs de Action te gaan, maar dat ga ik binnenkort eens doen. En ik vond het wel een tip die het waard is om te delen!


Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1470 Eline's Alpaca
Lawn Fawn - Stitched Hillside Borders
Dovecraft - Back to Basics Christmas, Traditional
Marianne Design - KJ1717 Gift Wrapping

En leuk om weer eens een kerstkaart op donderdag klaar te hebben!

Bedankt voor jullie reacties! Altijd leuk om te lezen :) 

17 opmerkingen:

  1. Die lieve alpaca kan prima op een kerstkaart. Vind het een super leuke kaart geworden, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertof gedaan Marjolein!! Je hebt een onwijs leuk en gezellige kaart in kerstsferen gemaakt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die alpaca kan altijd, zo leuk!
    Leuk idee om m van een wattenschijfje te doen, maar zo is ie ook om op te vreten 😊
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattig kaartje met de alpaca ik vind hem zo schattig hij staat ook nog op mijn lijstje
    groetjes elen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart en die alpaca is super lief!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij kan zeker als kerstdier en je kaart is top. Van wattenschijfjes, ja! Goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel lief dit kerstkaartje Marjolein...zo schattig die alpaca in kerstsfeer...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natuurlijk vieren alpaca ook in gepaste stijl kerstfeest..;P Superleuk bedacht en uitgevoerd Marjolein. Mooie, lieve kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk deze alpaca in kerststijl!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig leuk kerstkaartje met de kerst-alpaca, leuk gemaakt Marjolein! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas.

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig alpaca. Natuurlijk past ie op een kerstkaart. Leuke tip van die wattenschijven. Ik ben benieuwd om het resultaat te zien.
    Grtjs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, hoe schattig, die kerst-alpaca ! En ook mooi papier, weer een super kerstkaart ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke kerstkaart Marjolein!!
    Groetjes Suzan
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je alpaca als kerstdier....helemaal top !
    Geweldige kaart !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind dat de alpaca heel goed kan op een kerstkaart! En je hebt hem mooi versierd in de kerstkleuren! Een super leuk kaartje! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart met de alpaca, kan heel goed als kerstkaart. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.