Pagina's

Freshly Made Kerst

For English; please use the translate button!

Bij Freshly Made Sketches hebben ze hun 400ste sketch! Dat is dan ook direct de sketch waar ze mee begonnen zijn. Ik heb besloten er een kerstkaart van te maken.
Maar een kleine ramp voltrok zich (ik hou van wat overdrijving). Ik had onlangs op Marktplaats een embossingfolder van Stampin' up besteld, de Cable Knit. Die vond ik me toch leuk! Ik heb er meer van ze en dat is altijd goed gegaan bij mijn cuttlebugje. Maar.... Deze past er NET niet doorheen! Het scheelt echt maar 2 mm. Dus op allerlei manieren (stevig aandrukken met de hand, de deegroller etc) heb ik geprobeerd om toch het motief er mooi in te krijgen. Uiteindelijk heb ik maar een embossingpen gepakt en heb met de pen maar het embossingmotief er in gekregen. Iemand nog een andere tip misschien? Ik vind het zo'n leuke folder, maar om daar nu een nieuw stansapparaat voor te kopen gaat me ook wat ver. En de folder wegdoen kan altijd nog.

Gebruikte materialen
Marianne Design - VK9547 Winter Wool Pink
Marianne Design - Design Folder DF3427 Little Stars
Marianne Design Creatables - LR0440 Knitten Hat and Mittens
Stampin'up! - Embossingfolder Cable Knit
Marianne Design - CS0991 Fijne Kerstdagen

Fijne zaterdag!

4 opmerkingen:

  1. Je hebt er wel wat moeite voor moeten doen, maar je kaart is super mooi geworden, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uiteindelijk is het wel een super mooie kaart geworden!! Ik heb ook bepaalde embossingfolders die moeilijk gaan en dan tover ik een beetje met velletjes papier tot ik de juiste dikte heb en dan maar een plaat minder.
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtige kaart!!
    gewoon platen minder want die Cable Knit is een3D embossingfolder...
    Dan gaat het prima.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is such a pretty card. I love the texture and am glad you found a way to use the embossing folder. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.