Pagina's

Terug van vakantie

Goedemiddag allen,

Na lekker op vakantie te zijn geweest in de Dordogne, ga ik vandaag weer eens aan de slag met het blog. Wat ontzettend leuk dat ik in mijn vakantie nog wat mooie vermeldingen heb gekregen:

Op nummer 1 in de top 3 bij Knutsels en Kadootjes met de driehoekjes-kaart
 

In de Top 3 bij de Paper Craft Crew met de tropische kattenkaart



En ook nog in de top 4 bij Try Stampin' on Tuesday met het geboortekaartje voor Dylan!


Daar word ik toch wel een beetje verlegen van, wat gaaf!

Nu maar weer eens lekker aan de knutsel en jullie blogs langsgaan. 

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je winnende kaart en toppertjes, Marjolein. Dat is nog eens leuk thuiskomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijke gefeliciteerd met al die TOP noteringen, DIK verdiend....

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk toch al die topnoteringen, geeft een lekkere boost om door te gaan! Geniet er maar van.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je winnende kaarten! Alle drie erg leuk, super leuk wanneer dat ook beloond wordt toch? Vind de kat wel heel schattig! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.