Pagina's

Een poot voor jou!

Zul je net zien... Heb ik meidenkaarten gemaakt zonder tekst, is de Kanjer van nu een jongen! Geen punt natuurlijk, dus weer snel aan de knutsel (laat op de avond was het enigszins te doen). Ik heb de kaart gebaseerd op Sketch #418 van Try Stampin' on Tuesday. Ook wil ik hem mee laten doen met de Animal Friends Challenge en Crafty Animals. Inmiddels is hij onderweg naar de ontvanger.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1464 Eline's Puppy
Marianne Design Craftables - CR1368 Punch Die Cats & Dogs
Marianne Design - CS1023 Poeslief (NL)
Studio Light - PPSL43

Waar ik nog mee aan het stoeien ben, is hoe ik de kaarten nu het leukst op de foto zet. Want ik ben lang niet altijd tevreden over het resultaat. Of de kleur is niet gelijk met het origineel, of het is niet licht genoeg op de foto, of juist te licht....
Nu heb ik een vel cardstock in de donkerste kleur van de kaart gepakt en een envelop onder de kaart gelegd. Het is het ook nog niet helemaal denk ik. Misschien hebben jullie nog wat tips?


11 opmerkingen:

  1. Wat een toffe kanjer kaart!! Zo leuk en gaaf dat je het doet.
    Met foto's maken ben ik ook vaak aan het stoeien. De plek waar je fotografeert maakt ook veel uit, met name de lichtinval.
    En ja de achtergrond waarnaar je vroeg is een stempel. Hij is van papertrey inkomen uit de USA . Is alleen rechtstreeks verkrijgbaar.
    Fijne week! Groetjes van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kanjer van jou krijgt een superleuke kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs toffe kaart Marjolein!! Prachtig kleurengebruik!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe kaart, zal iemand heel blij maken denk ik. Leuke tekststempel ook. Perfect voor dergelijke kaart.
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, der ist ja süß.
    Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very Sweet. Thanks for playing along with us at Crafty Animals. Lisa DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So cute - and what a fabulous little dog you've made - a great take on our sketch - thanks for joining us at TSOT this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een super leuke kaart, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a super cute puppy! I love all the texture you've added, and the white washed wood behind him is the perfect background! Just adorable! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a super cute baby boy card, Marjolein! The puppy is so adorable, and your interpretation of our Try Stampin' on Tuesday sketch is perfect! Thank you for sharing your creativity with us! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful card.
    Thank you for joining us at the Animal Friends.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.