Pagina's

Post voor Kanjers - Alpaca

Zoals beloofd ook deze week nog een kaart met een alpaca. Ik vind hem leuk! 💗💗
Ik heb de (bijna) laatste papiertjes van deze mooie Authentique-set gebruikt.
Deze kaart wil ik graag mee laten doen met de challenge van Mijn Hobbyhonk.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1470 Eline's Alpaca
Marianne Design Creatables - LR0360 Tiny's Grass
Marianne Design Craftables - CR1354 Punch die Vlinders
Marianne Design - Design Folder DF3424 Pearls
Marianne Design - CS1023 Poeslief (NL)
Authentique Flourish FLR008

Een heel mooi weekend!


3 opmerkingen:

  1. Hij is leuk geworden...wat een enige stans van dit beestje! Lekker vrolijk ook in deze kleuren!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zo'n schatje die alpaca. En daar steeds andere papiertjes te gebruiken blijf je steeds weer andere creaties maken. Mooi gecombineerd met de papiertjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enig kaartje en de kanjer vindt hem vast ook prachtig!
    Dank je wel voor het mee doen aan de alles mag challenge van Mijn Hobbyhonk.
    Groetjes van GerJanne (Gastdesigner Mijn Hobbyhonk)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.