Pagina's

Paddenstoelen

Afgelopen week leek het soms wel herfst. En in het bos ben ik de eerste paddenstoelen al weer tegen gekomen, dus ik heb het herfstpapier er weer bijgepakt en een kaartje gemaakt met een herfstig knipvel van Eline Pellinkhof, paddenstoelen en een tekst gemaakt met hot foil.

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDHF-0026 Onderteksten Gefeliciteerd
Carlijn Design - CDSN-0213 A6 Rechthoeken 2
Carlijn Design - CDSN-0216 Onderteksten
Marianne Design - AK0080 Eline's Dieren in de herfst
Marianne Design Craftables - CR1603 Mushrooms by Marleen
Marianne Design Creatables - LR0360 Tiny's Grass
Marianne Design Creatables - LR0770 Paddenstoel XL
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PB7059 Eline's Autumn Whispers

Mooi weekend!

4 opmerkingen:

  1. Het weer in ons kikkerlandje is zo wisselvallig. Vandaag bijna verbrand met het buiten zijn zo warm was de zon. Supermooi herfstkaartje, ik hou er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou zeker! Het was net herfst en 's nachts bijna winters met erg lage temperaturen.
    Maar je herfstkaartje is erg leuk. Is ook weer een leuk seizoen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel mooie herfstkaart, ik houd ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart! Zo'n leuk plaatje, he?!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.