Pagina's

Kerstkaart week 39

Ook deze donderdag weer een kerstkaart voor 52 Weeks to Christmas. Deze week weer een met een van mijn achtergrondvellen, die ik dit jaar terugvond tussen mijn designpapier. Ik heb nog 2 achtergrondjes over, dus die komen dit jaar vast ook nog voorbij. Deze keer de pinguïns, die ook op de Zuidpool kerst vieren en alvast een sneeuwpop aan het maken zijn.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1413 Eline's Sneeuwpop
Marianne Design Collectables - COL1416 Eline's Pinguïns
Marianne Design Craftables - CR1510 Lange tags
Marianne Design - CS1105 Kerstteksten
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9181 Winter Wonderland
Marianne Design - AK0069 Eline's Snowy Backgrounds

Fijne donderdag!

11 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje met de pinguins Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke lieve kaart.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk tafereeltje op je kerstkaart. Die pinguïns blijven leuk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lief kaartje die twee zijn heerlijk een sneeuwpop in elkaar aan het zetten,
    Gezellig dat we je weer zien met kaart voor 52WTC.
    Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke winterse kaart! Ik heb ook nog van die achtergrondjes die zal ik ook maar eens gaan gebruiken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje die achtergrondvellen zijn zo leuk en handig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige winterse kerstkaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Marjolein. Zo leuk hoe de kleine pinguïn een sneeuwpop aan het maken is.

    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd Marjolein !
    groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje met die lieve pinguïns.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.