Pagina's

Have a berry sweet birthday

Vandaag een vrolijke, zoete verjaardagskaart met de muisjes en aardbeien van Lawn Fawn. Ik heb de stempelafdrukjes ingekleurd met copic markers en deze vervolgens uitgesneden of uitgeknipt. Daarna heb ik designpapier uitgezocht dat ik wilde gebruiken om het gras en de lucht te creëren. Vervolgens heb ik de gestempelde teksten gemaakt. Als laatst heb ik de letters uit rood cardstock gestanst. Daarna heb ik alles op elkaar geplakt, soms met behulp van foamtape om wat diepte te krijgen.

Gebruikte materialen
Lawn Fawn - A Creature Was Stirring
Lawn Fawn - Baked With Love
Lawn Fawn - Berry Special
Lawn Fawn - Henry's ABCs
Lawn Fawn - What's Sewing On 

Met deze kaart wil ik meedoen aan de Lawn Fawn challenge: Fun with Food

8 opmerkingen:

  1. Wat een feest met al die muisjes. Super leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat superschattig, heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke kaart !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattig kaartje heb je gemaakt Marjolein…heel leuk tafereel he je gecreëerd!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is echt wel een sweet birthday met dat schattige stel!! Super leuk!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.