Pagina's

ATC - Yeah Baby Yeah!

Ook deze maand was er weer een ATC-swap op de Facebookpagina van Carlijn Design. Deze maand is het thema "retro". Er schoot bij het lezen van het thema direct de soundtrack van Austin Powers door mij heen. Een van zijn quotes, die vaker terugkomt in de films is "yeah baby, yeah!" en zodoende ben ik op mijn idee voor deze ATC'tjes gekomen. Een lekker vrolijke discoachtergrond en daarvoor de Baby-tekst.

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSC-0030 Stencils "ATC Achtergrondjes"
Carlijn Design - CDSN-0155 Grote Teksten 5 "Baby"
Carlijn Design - CDSN-0233 ATC Rechthoeken
Carlijn Design - CDSN-0240 Notenkrakers Kerst
Carlijn Design - CDSN-0247 ATC Rechthoeken Stitching
Carlijn Design - CDST-0106 ATC Nederlands
Studio Light - SL-SS-STAMP622 Have Fun
WOW! - Embossingpoeder Clear Sparkle

5 opmerkingen:

  1. wat een mooie ATCtjes met de felle kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat gave ATC'tjes in retro style. Brengt ook mij weer even terug naar mijn jeugd ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele vrolijke kaartjes in deze retro stijl.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuke serie ATC'tjes....

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.