Pagina's

Knutsels en kadootjes - reminder moodboard

Onlangs behaalde ik een topnotering bij een challenge van Knutsels en Kadootjes. Daardoor mocht ik een reminder maken voor de huidige challenge, waarbij je een moodboard moet gebruiken. De kleurtjes hebben mij geïnspireerd voor deze kaart.

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0079 Vierkanten
Create a Smile - Good Day
My Favorite Things - BG-114 Circle Celebration Background
Copic Markers

Doen jullie ook mee met de challenge? Je kunt je kaart insturen tot en met vrijdag 24 mei, om 20.00 uur.

6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de mooie kleurtjes en de leuke bloemen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi voorbeeld met precies de goede kleuren.
    Leuk dat je gastdesigner mocht zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marjolein, wat een mooie kaarten zie ik van jou voorbij komen. Ik kom je volgen!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooie kaart is dit en de bloemen zijn zo vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een supermooie kaart! Dank je wel dat je gastdesigner wilde zijn bij K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wwooww wat n mooierd en precies naar het moodboard
    Groetjes Epie Handmade

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.