Pagina's

Hoera met restjes

Met de allerlaatste strookjes designpapier met ruitjes heb ik deze twee kaarten gemaakt. Ik vind deze mal zo leuk omdat hij bij uitstek geschikt is voor je restjes. Met dit papier geeft een een vrolijk resultaat, al zeg ik het zelf.


Ik heb diverse merken materialen gecombineerd op deze kaarten. Zo leuk als het allemaal mooi bij elkaar past!

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0194 A6 Banners
Crealies CLCZ101 - Cardzz stanzen no. 101 Hoera
My Favorite Things - MFT-1597 Mini Cafe All Day
My Favorite Things - MFT-1717 Mini Cupcake Maker
Stampin'up! - Gingham Gala

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0194 A6 Banners
Crealies CLCZ101 - Cardzz stanzen no. 101 Hoera
Marianne Design Collectables - COL1409 Eline's Panda en Beer
Marianne Design Craftables - CR1488 Cadeautjes by Marleen
My Favorite Things - MFT-1717 Mini Cupcake Maker
Stampin'up! - Gingham Gala

8 opmerkingen:

  1. Een hele leuk kaart van restjes papier Marjolein!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe en feestelijke kaarten! Ik blijf fan van die grote letters.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaarten zijn heel mooi geworden met die verschillende kleuren.
    Ik pak meestal dezelfde kleuren maar dit is heel kleurrijk.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke vrolijke hoera kaarten met deze leuke vrolijke restjes van het ruitjes papier. Mooi opgemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke feestelijke kaarten, dat ruitjes papier is zo gezellig en fleurig, perfect voor deze kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ik ben ook heel blij dat ik deze stans heb. Ideaal! Jouw kaartjes zijn vrolijk met die ruitjes en de aankleding!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke kaarten!!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een mooie vrolijke kaart. ook je vorige mat het astronautje is leuk geworden.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.