Pagina's

Maak er een mooie dag van

Gisteren is een van mijn collega's getrouwd. Uiteraard wilde ik haar een kaart sturen, dus ben ik aan de slag gegaan met de leuke verjaardagstaart XL, die je ook mooi kunt versieren tot bruidstaart. Het weer zat gisteren niet echt mee, maar ik hoop dat ze een mooie dag gehad hebben.

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0213 A6 Rechthoeken 2
Carlijn Design - CDSN-0214 Verjaardagstaart XL
Marianne Design - CS1087 Lieve teksten
Simple Stories - Romance

De tekst is met embossingpoeder aangebracht op wat dikker vellum.



6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de mooie taart leuk met het embossing
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart in deze zachte kleuren. Mooi ook de tekst zo op het vellum.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart voor je collega Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk met deze taart !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is leuk zo'n bruidstaart. Mooie kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.