Pagina's

M&M-challenge: Lentekaart met de postzegelstans

Deze maand mocht ik de opdracht bedenken voor de maandelijkse uitdaging van Mirjam en mij. Ik bedacht om een lentekaart te maken en daarbij de postzegelstans te gebruiken. Op mijn balkon vliegen steeds meer wespen, bijen, lieveheersbeestjes en muggen rond. Nu ben ik met de laatste niet heel blij, maar het betekent wel dat de lente volop aan de gang is! Daarom koos ik ervoor om de leuke Eline's Critters stempels te gebruiken. Een tekst van Carlijn Design maakt de kaart af.

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDHF-0026 Onderteksten Gefeliciteerd
Carlijn Design - CDSN-0216 Onderteksten
Marianne Design - EC0200 Eline's Animals - Little Critters
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9174 Springtime
My Favorite Things - MFT ST-100 Mini Cloud Edges
My Favorite Things - MFT ST-111 Grassy Edges
Waffle Flowers - Postage Collage Set


Kijken jullie ook even bij Mirjam?

7 opmerkingen:

  1. wat een gezellig kaartje met de postzegelstans
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk deze schattige figuurtjes op de postzegel stans, een mooi en vrolijk kaartje Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met deze leuke mal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een mooi kaartje gemaakt met de postzegelstans.
    Er is zoveel op te zien.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Net bij Mirjam geweest en die heeft ook al zon leuke kaart met de stans gemaakt. De jouwe is ook enig! Die stempeltjes zijn zo schattig. Passen er ook mooi in.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super kaartje is dit Marjolein!! Zo tof met al die kleine stempels.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.