Pagina's

Kerstkaarten week 45 + challenge Kleuren met Potloden

Vandaag combineer ik twee challenges. Uiteraard de wekelijke kaarten voor 52 Weeks to Christmas, en tegelijk de start van de nieuwe challenge op het Kleuren met Poltlodenblog. Daar is het thema "Alles Mag" zolang je natuurlijk met potloden kleurt. Ik mocht gebruik maken van de leuke afbeelding van de muis in pyjama. Een effen pyjama vond ik wat saai, dus ik heb er een sterrenpyjama van gemaakt.


Los van elkaar...
Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0103 Snijmallen A6 " Rechthoeken" 
Carlijn Design - CDSN-0182 Outline Sterren
Altenew - Sweet Season Mini Stamp
Marianne Design - CS1105 Kerstteksten
Faber Castell Polychromos:
Muis: 102, 183, 182, 177, 283, 187
Oren/neus: 130, 131
Candy Cane: 219, 217, 231, 232
Pyjama: 103, 102, 183, 184, 185

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1439 Eline's Christmas Decorations
Marianne Design Collectables - COL1517 Eline's Santa & Mrs Claus
Marianne Design Craftables - CR1282 Mini Numbers
Studio Light - Embossing Die Cut Stencil - Essentials nr. 252
Marianne Design - CS0991 Fijne Kerstdagen
Marianne Design - CS1036 Hallo Winter
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9157 Soft Pastels
Marianne Design - AK0068 Eline's Christmas Backgrounds

16 opmerkingen:

  1. Twee super leuke kaartjes en je kaartje hieronder is ook erg leuk!
    Die stempels met die zingende diertjes zijn echt schattig vind ik, ik ben blij dat ik ze heb aangeschaft!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onwijs leuke muis en wat heb je gave kaartjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele leuke kaartjes heb je gemaakt Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige kerstkaarten Marjolein.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee hele mooie kaarten heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaartjes Marjolein! Ik vind die sterretjespyjama ook helemaal geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee leuke kaarten Marjolein. Tof dat muisje in de sterren pyama! De kertman staat gezellig bij de openhaard.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn alle twee heel leuk en die pyjama vind ik super!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave pyjama heeft je leuke muis aan en de knappe kerstman is ook een mooie blikvanger..2 prachtige kaart Marjolein xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaartjes en het muisje heb je lief ingekleurd met zijn sterrenpyama.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee super leuke kerstkaarten, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke kaarten!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn allebei gewoon erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee totaal verschillende kaarten en technieken, beiden ontzettend leuk. Wat een gaaf effect geven de sterren op de pyjama, leuk! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.