Pagina's

IJsjes in de kerstboom

Vandaag weer een bijdrage voor Carlijn Design!

Ditmaal heb ik mij laten inspireren door alle blingbling in de kersthow in het tuincentrum. Echt ALLES kan in de boom dit seizoen (zelfs glazen wijn, mixers, naaldhakken), dus ik heb niet lang getwijfeld om deze ijsjes een kerstlook te geven en als kerstbal te gebruiken.


Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0179 IJspret
Carlijn Design - CDSN-0180 Kerstballen
Carlijn Design - CDSN-0183 Slimline randen 5 Kerst
Carlijn Design - CDST-0054 Kerstpost
Carlijn Design - CDSC-0005 Stencil "Sterren"

Wat is het meest niet-traditionele wat er in jullie kerstboom komt te hangen?

4 opmerkingen:

  1. Haha, dat lijkt de kerstboom van mijn vriend wel, die heeft al jaren een kerstboom met alleen maar ijsjes, zelfs om de lichtjes en ieder jaar komen er nieuwe ijs ornamenten bij. Ik vind je kaart dus extra grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk zo !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappige kaart, heel leuk!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart met de ijsjes in de kerstboom, ben er zelf geen fan van al die aparte dingen in de boom ik hou meer van traditioneel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.