Pagina's

Valentijnpapier

Ik doe eigenlijk niets aan Valentijn. Vorig jaar heb ik wel een paar vellen designpapier gekocht die toch wel echt een Valentijnthema hebben.  Omdat ik gelukkig getrouwd ben en dus geen Valentijnskaartjes hoef te versturen, heb ik de vellen erbij gepakt om er wat andere kaartjes mee te maken. Deze is wel zoet, maar hopelijk niet per se Valentijn. Het papier is lekker druk, dus ik heb er niet veel aan toegevoegd.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1470 Eline's Alpaca
Carlijn Design - CDST-0001 Gefeliciteerd
Carlijn Design - CDSN-0001 Snijmallen "Gefeliciteerd"
Echo Park Paper Co - Cupid & Co

Fijne zondag!


5 opmerkingen:

  1. Zo’n superromantisch kaartje kun je toch altijd gebruiken…wat een prachtig achtergrond papier ook Marjolein. Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk, het zwart geeft de kaart wat pit, een heel goede keuze. Ik vind het een heel geslaagde felicitatiekaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marjolein,
    het kaartje is enig en door rood is het niet heel zoet, vind ik.
    Ik ben al heel lang getrouwd en mijn man vind Valentijn commercieel gedoe. Toen ik vorig jaar een eenvoudig kaartje voor hem maakte en op Valentijn aan hem gaf vond hij het toch wel heel erg lief....dus zeg nooit nooit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.