Pagina's

Kerstkaart week 1

Het is weer donderdag en ook dit jaar probeer ik om iedere week een kerstkaart te plaatsen voor 52 Weeks to Christmas

Dit papierblokje had ik nog bij de hand liggen en staat nu op de planning om dit jaar op te gaan. Vorig jaar is mijn voornemen qua op te maken papier aardig goed gelukt, dus hopelijk dit jaar ook. Het ruimt ook zo lekker op in mijn hoofd :) 

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1437 Eline's Muizenfamilie
Marianne Design Collectables - COL1438 Eline's Outfits
Marianne Design Craftables - CR1483 Kerstbomen by Marleen
Marianne Design - CS1009 Happy Holidays
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9164 Winter Days by Marleen

Fijne donderdag!

25 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Marjolein, meneer muis zit er goed uit in zijn mooie jasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meneer muis staat er op zijn mooist bij met zijn mooie jasje aan. Leuke kaart.
    Goed voornemen om de papiervoorraad eerst maar eens op te maken. Denk dat ik me daar maar bij aansluit.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, je hebt helemaal gelijk. Opruimen ruimt ook op in je hoofd EN het maakt niet uit wat je opruimt. Zelfs papier ;-)
    En je kaart is een superleukerd..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Knap dat het je gelukt is om je papier een beetje op te maken, het is zo'n mooi streven.
    Met dit papier ga je ook vast nog een heleboel mooie creaties maken.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaart, en knap om het papier op te maken , voornemen al vaak gehad maar mislukt altijd.
    Wat een super gave jas heeft meneer muis aan.
    Gezellig dat je er bij bent vandaag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart met de muis.
    Mooi papier
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, Marjolein, dankzij jou ben ik nu ook voornemens om een blokje papier tot de laatste snipper op te maken! Ik hoop dat het me net zo goed lukt als dat het jou vorig jaar lukte!
    Je kaart is prachtig!
    Fijn dat je er weer bent bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel toffe kaart, en wat is de muis mooi aangekleed in deze chique jas!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een deftig aangekleed muisje op je leuke kerstkaart Marjolein. Schattig.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met mevrouw muis en het leuke dp
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig kerstkaartje, succes met het opmaken van het papier!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schattig kaartje Marlolein!
    Goed idee om papierblokjes op te maken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuke kaart met de muis. Ik heb de kaart afgelopen week ook eens uit de verpakking gehaald... Lag al heel lang te wachten... Maar het kwam er tot nog toe nooit van. Er is zoveel en we laten ons vaak weer verleiden. Knap van je om het papier op te maken... Ik probeer het ook altijd maar blijf er veel houden... Kan me niet altijd inhouden en dan komt er weer een blokje bij... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf! En wat ziet het muisje er mooi uit in zijn gestreepte jasje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuk kaartje, met het muisje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuk kaartje
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een leuke muizenkaart en mooie kleurtjes.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Meneer muis staat gezellig te pronken op je mooi kaartje.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een chique geklede muis, een heel mooie kaart.
    Mooi papier heb je gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kerstkaart met de leuke muis, ik ben zo iemand, die als een blokje bijna op is, kijkt of ze het nog ergens kan bestellen
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is hij lief! Bedankt voor je lieve reactie. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Marjolein,

    Wat een leuke kaart is het geworden. Mooie kleurencombinatie... En die beestjes van Marianne doen het altijd goed hé?

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ja dat papierblokje heb ik ook nog, knap als je het op gaat krijgen, ik heb zoveel dat ik het nooit op ga krijgen. Maar jouw kaartje met het schattige muisje is heel gaaf geworden. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een gezellig winters kaartje heb je gemaakt. Het opmaak voornemen heb ik ook dit jaar, maar of het gaat lukken? Er komen steeds van die leuke dingen uit.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kerstkaart met het muisje en leuk idee om designpapier voor de 'lucht' in het plaatje te gebruiken! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.