Pagina's

Herfst Moodboardchallenge

Ook deze maand mocht ik weer een voorbeeld maken voor de Scrap & Co Challenge van de maand, die te vinden is in de Facebookgroep van Scrap en Co Inspiration. Je hebt nog tot de 28e de tijd om je bijdrage in te sturen. 

Deze maand is de opdracht om aan de hand van het moodboard een herfstkaart te maken. Best een uitdaging!

Ik gebruikte een beïnkte achtergrond en heb daarop het negatief van de uitgestanste bladeren geplakt. Omdat ik nog een strook met inkt overhad, evenals de uitgestanste bladeren, heb ik er een bijpassende boekenlegger bij gemaakt. De tekst is met embossingpoeder op het vellum aangebracht.

Gebruikte materialen
Marianne Design Creatables - LR0621 Tiny's Leaves
Marianne Design Craftables - CR1510 Lange tags
Marianne Design - CS0960 Gefeliciteerd
Distress Inkt




5 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje leuke kleurencombinatie het is je goed gelukt zie veel terug komen van het moodboard
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleurencombinatie is heel mooi, leuk met de bladeren en de band.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zag hem op Facebook al voorbij komen. Spatte van mijn scherm af.
    Zo mooi gedaan en die kleuren lijken zo mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart maakte je Marjolein xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey Marjolein,

    leuk herfst/verjaardagskaartje. Een prachtige kleurencombinatie trouwens.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.