Pagina's

Snel weer afspreken?

Met deze kaart wil ik 2 challenges combineren. Namelijk de huidige sketchchallenge bij Cheerful Sketches Challenges en de themachallenge "Koffie/Thee" bij het 4-Season Challengeblog.

Ik had mijzelf de opdracht gegeven om wat designpapier op te maken. Ik heb het in aparte mapjes bij elkaar zitten en ik zag heel veel mapjes met nog maar een klein beetje papier erin. Dat ruimt dan weer lekker op als je ze leeg hebt. Geen straf met dit papier! Ik heb het al heel lang geleden gekocht, toen ik nog voornamelijk Magnoliastempels inkleurde. Dit papier vond ik erg goed passen bij de schattige Tildaatjes. Maar nu Tilda en Edwin de deur uit zijn, bleef dit papier wat liggen. Enige tijd geleden heb ik er al deze kaart mee gemaakt en nu dus de laatste kaarten, waarvan ik er nu een laat zien.



Gebruikte materialen
Maja Design - Fika?
My Favorite Things - LDD Tea Party
Joy! Crafts - 6410/0013 Diverse teksten

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is dit. dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
    grtz Colien [4 Season Challenge blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk, romantisch servies heb je op je mooie kaart gebruikt!
    Dank voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de challenge bij 4-Season Challenge Blog.

    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB).

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.