Pagina's

Gastdesigner Kaartjes Inspiratie Challenge blog

En weer geluk met de Floating Frame Herfstbladeren: ik stond hier ook mee in de top 3 bij het Kaartjes Inspiratie Challenge blog! Zo leuk om te merken dat je creatie zo gewaardeerd wordt.

Omdat ik in de top 3 stond, mocht ik ook gastdesigner zijn. Dit keer met de opdracht een Shadowbox-kaart te maken. Dat mag van een snijmal als je die hebt, maar ook aan de hand van de uitleg waar deze link naar verwijst.

Voor de reminder heb ik deze kaart gemaakt, met behulp van een snijmal van Marianne Design. De maan is zilver, maar dat zie je niet zo goed met dit licht...

Gebruikte materialen
Marianne Design Craftables - CR1374 Box Card
Marianne Design Collectables - COL1370 Eline's Polar Bear
Marianne Design Collectables - COL1416 Eline's Pinguïns
Marianne Design Creatables - LR0500 Maan
Lawn Fawn - Stitched Hillside Borders
Marianne Design - CS0979 Kerst, winter en nieuwjaarswensen
Marianne Design - AK0076  Eline's Galaxy Backgrounds
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PB7052 Eline's Ocean

Kijken jullie ook nog even naar de voorbeelden van de andere leden?

Groeten Marjolein

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.