Pagina's

Spinnenweb

Hoi Lisanne, leuk dat je me bent gaan volgen!

Een kaart met daarop iets met de letter S. Dat is de opdracht bij 2 Sisters on the blog
Onlangs heb ik met de Floating Frame techniek deze kaart gemaakt. Daar had ik dus nog de binnenste cirkel van over. Dus even goed nadenken wat ik daar nog mee kan. 
Ik vond de bladeren perfect passen bij mijn Spinnewebsnijmal. Ik ben begonnen met in dezelfde kleur als de kaart nog wat bladeren te stanzen. Ik heb deze op de kaart geplakt (met een denkbeeldig kader), en vervolgens daarop het spinnenweb met de bladeren. Ook op deze blaadjes zit weer embossingpoeder (goud en koper) in de nerfjes en randen. Hoe ik dat gedaan heb kun je in het vorige blogbericht lezen.

Gebruikte materialen
Marianne Design Creatables - LR0430 Leaf Doily
Marianne Design  Creatables - LR0621 Tiny's Leaves
Art Journey - Tree (tekststempel)

Ik ben benieuwd naar wat jullie er van vinden! Ik lees jullie reacties met plezier.

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenges:
- 2 Sisters on the blog - iets op de kaart met een S
- Unicorn Challenge - Autumn
- Fusion Cards - Autumn

7 opmerkingen:

  1. Heel erg tof gedaan Marjolein!! Prachtig mooie herfstkleuren!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze is weer erg mooi!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart!!
    wat een prachtige kleuren.

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Marjolein,

    het is een prachtige herfstkaart geworden!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je zo 2 kaartjes met deze materialen kon maken.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge deze maand, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig kaartje mooi die herfstkleuren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi in deze tinten.
    Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.