Pagina's

Sending you Christmas wishes

For English, please use the translate-button!

Vandaag weer een kaart voor Try Stampin' on Tuesday. Dit keer een sketch met als optioneel thema "bladeren".  Ik was in kerstsferen (er volgen er dus nog meer deze week) en heb een kerstkaart met de sketch gemaakt, die ik een kwartslag heb gedraaid.


Gebruikte materialen
Marianne Design - KJ1719 Christmas Song
Marianne Design Collectables - COL1439 Eline's Christmas Decorations
Marianne Design Creatables - LR0392 Snowy icicles
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9151 Royal Christmas



Wat leuk dat ik steeds meer volgers ook de challenges van TSOT zie doen! Erg leuk. Ben benieuwd wie ik deze week weer tegenkom. 

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi hoe je de sketch heb verwerkt tot een leuke kerstkaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart!! Leuk gedaan!
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart is dit geworden! Leuk die klassieke kerstkleuren

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie voorbeeld kaart heb je gemaakt!!!
    wij hebben desketch op de kop gemaakt, van de week komt hij op de blog,,,

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.