Pagina's

Maandelijkse Mannenkaart #2

Oeps! Februari heeft natuurlijk maar 28 dagen... En het is al 1 maart! Hoog tijd om mijn maandelijkse mannenkaart van februari te plaatsen. Dit keer een vrij eenvoudige kaart, waarmee ik gelijk weer restanten papier heb opgemaakt. Dat moet ook wel want ik heb onlangs op de knotsgekke kaartendagen weer een tweetal nieuwe blokjes heb gekocht. Daar ga ik dit weekend mee aan de slag!

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1358 Eline's Typewriter
Simple Stories - Sn@pGrey

Groeten,
Marjolein

6 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart, Marjolein.
    Altijd leuk om weer met nieuwe materialen aan de slag te kunnen gaan. Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eenvoudige maar leuke mannenkaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje hoor!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart! De typemachine gebruik ik ook vaak voor mannenkaarten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met die typemachine. Mooie rustige design

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.