Pagina's

De bloemetjes...

Omdat ik onlangs bij het 4-season challengeblog heb gewonnen, mocht ik ook een kaart maken als gastdesigner: superleuk! De opdracht is "de bloemetjes en de bijtjes". Met het weer van afgelopen week in gedachten, had ik snel inspiratie voor een bloemenkaart.


Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1323 Flower Set
Marianne Design Collectables - COL1394 Helleborus
Marianne Design Creatables - LR0398 Build a rose
Marianne Design Craftables - CR1272 Daisy and leaves
Marianne Design Craftables - CR1360 Basic Passe-Partout / Circles
Sizzix Framelits Die Scallop Circle
Stampin'up! - Botanical Butterfly 
Marianne Design - CS0987 Felicitaties

Ik ben benieuwd wat iedereen er van gaat maken! Veel plezier met de challenge in ieder geval.

Groeten,
Marjolein

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie fleurige verjaardagskaart, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk marjolein. ik had ook zoiets in gedachte... Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Marjolein,

    dat is een hele fleurige kaart geworden!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie voorjaarskaart! Doe mij het weer van vorige week maar. Het was hier in het noorden vandaag bar en boos.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart gemaakt. Leuk dat je gastdesigner mag zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.