Pagina's

Winterdiertjes-dinsdag top 5 - nr. 2: de Husky!

Ik ben benieuwd wat Linda en Gerdine deze en ook volgende week als diertje hebben gekozen! Ik maak vanavond even een rondje langs de andere blogs, nu verder met werk...
Ik ga dit keer voor de Husky. Hij kwam ook al in mijn top 10 voorbij. Een vriendelijk, knuffelbare hond, zeer geschikt voor een winterse kaart. De eskimo, die net de kerstversiering heeft opgehangen, is maar wat blij met zijn lieve vriendjes!




Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1325 Banner en tekst Christmas
Marianne Design Collectables - COL1391 Eline's kerstman
Marianne Design Collectables - COL1414 Eline's Husky
Marianne Design Collectables - COL1415 Eline's slee in sneeuw
Marianne Design Collectables - COL1417 Eline's Iglo en berg
Marianne Design Craftables - CR1374 Box Card
Lawn Fawn - Stitched Hillside Borders
Marianne Design - Pretty Papers Block PK9159 Swedish Winter
Marianne Design - AK0069 Eline's Snowy Backgrounds
My Favorite Things - BG-38 Small Brick Background


En volgende week? De laatste gezellige kerstkaart van deze reeks Winterdiertjes! Jammer hè?

Groetjes,
Marjolein

19 opmerkingen:

  1. Wat een super kaart Marjolein!! Zo tof die boxkaart en die eskimo maakt het helemaal af.
    Tot de laatste diertjes dinsdag!! (ik vind het ook errug jammer)
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat gaaf deze boxcard!!! Wat ontzettend leuk die Eskimo met zijn dikke Noorse jas aan en zijn lieve husky's, echt een super leuk tafereeltje!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een gave boxkaart. De eskimo heeft er een gezellige boel van gemaakt met al die leuke lantaarns voor de iglo. Die liggende husky is ook supergaaf!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk tafereeltje, met de iglo en Eskimo en zijn husky's
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh superleuk met de Eskimo erbij!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier kan ik naar blijven kijken, zo leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, wat gezellig, die eskimo met de lieve husky's.
    Mooi tafereeltje.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kaart! Heel erg leuk de eskimo bij de Huskies!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, leuk tafereeltje in je boxkaart, tof met de lampionnetjes!
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow prachtig gedaan zo met de husky en eskimo :)groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach...wat is dit ook weer een super mooie kaart, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een erg mooie kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt weer wat moois gemaakt voor de top5, bedankt voor het meedoen!
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat een prachtige boxkaart die heb ik deze week ook. Ontzettend leuk gedaan zo met de eskimo, zie je niet zo vaak.

    Tot volgende week maar weer, ben benieuwd wat op nummer 1 staat.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. sorry ben eerst naar al het moois gaan kijken en toen pas naar mijn eigen berichten. Je had het al geschreven dat jij ook een boxkaart had gemaakt. hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit prachtig! Het lijkt wel of ik naar een mooie tekenfilm kijk.
    Heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leukerd! Hihi ik vind je scène echt leuk. Ik zou er zo op af stappen ;)
    Groetjes, Linda T

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk Marjolein, grappig dat de eskimo de kerstversiering heeft opgehangen! Ik ben je gelijk gaan volgen, je maakt leuke kaarten! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.