Pagina's

Winterdiertjes-dinsdag top 5 - nr. 1: Muizen

De laatste Winterdiertjesdinsdag! Allereerst: Linda en Gerdine, hartelijk dank voor het organiseren van deze leuke challenge! Supertof dat jullie dit wederom hebben gedaan.

En wat een leuke reacties op mijn vorige kaart; heel erg bedankt! Ik waardeer dat heel erg.

Mijn allerleukste winter/kerstdiertjes (die je overigens het hele jaar door waar kunt nemen), zijn deze lieve muisjes! Ze stonden al een aantal weken te popelen om op het blog geplaatst te worden. Vandaag is mevrouw muis lekker aan het breien nadat ze de kerstboom (leuke set! Een vriendin heeft hem voor mij gestanst) heeft gezet. Manlief komt vrolijk terug van een wandeling door het bos om kerst met haar te vieren in hun chaletje. Ik ben zelf om eerlijk te zijn best trots op deze kaart. Het model heet een u-fold kaart. Ik vind hem supergezellig. Hij gaat dus ook verzonden worden naar lieve mensen! 



Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1325 Banner en tekst Christmas
Marianne Design Collectables - COL1437 Eline's MuizenfamilieMarianne Design Collectables - COL1438 Eline's OutfitsMarianne Design Collectables - COL1439 Eline's Christmas DecorationsMarianne Design Collectables - COL1459 Eline's Christmas TreeMarianne Design - Design Folder DF3439 Celestial StarsMy Favorite Things - Die-namics Classic WindowMarianne Design - Pretty Papers Bloc PK9142 Après SkiMarianne Design - Pretty Papers Bloc PK9138 Canadian Fall

Ik zelf ga nu de andere blogs afspeuren om te kijken wat jullie weer voor kunstwerkjes gemaakt hebben. 




Groetjes,
Marjolein


P.S. En wat supergaaf! Ik heb met dit kaartje de eerste prijs gewonnen bij het Marianne Design Challenge Blog! 

14 opmerkingen:

  1. Wow, wat een leuke kaart Marjolein, daar mag je ook best trots op zijn. Super, mevrouw Muis aan het breien is, en meneer met zijn prachtige outfit.
    Wat leuk dat je met je sinterklaaskaart gewonnen hebt bij MD. Gefeliciteerd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw deze kaart is inderdaad een kunstwerk!! Om trots op te zijn! Leuk dat je dat erbij durft te zetten, want dat herkennen we allemaal wel denk ik! Je hebt altijd bepaalde kaarten waar je echt zelf helemaal blij mee bent :) Als we dat er voortaan gewoon bij zetten, worden onze blogs nog nét wat persoonlijker :)
    Bedankt voor het meedoen en tot vrijdag, de bekendmaking van de winnaar!
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart, en proficiat met je toppertje bij MD!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk gemaakt, zeg! En bedankt voor het meedoen aan de top 5! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje met de superlieve muisjes! Top!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach...wat is dit ook weer een super schattig tafereeltje. Erg leuk gedaan, Marjolein.
    En gefeliciteerd met je winnende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuk tafereeltje heb je weer gemaakt, daar mag je zeker trots op zijn! Het ziet er heerlijk knus uit in het houten chaletje. Mevrouw muis is een lekkere warme sjaal aan het breien, geweldig leuk verzonnen!!! En wat leuk dat je gewonnen hebt met je sinterklaaskaart, gefeliciteerd!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toffe kaart, leuk moeder muis aan het breien. Ziet er leuk uit het chaletje zo gemaakt met U fold card. Gefeliciteerd met je Sinterklaaskaart.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gezellig tafereeltje! Fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk Marjolein. Knus zo'n breiende moeder muis.
    En gefeliciteerd met je winnende kaartje.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super kaart Marjolein. Ik ben ook weg van die U folds. Ik gebruik dit formaat maar ook met de vouwen net iets verder uit het midden. Tof modelletje. Deze is weer echt een toppertje!! En ik zag dat je echt aan de win bent overal. 2 topplekjes. Super gefeliciteerd, helemaal verdiend.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje bij mij staan ze ook op nr1 :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk weer gedaan!
    Gefeliciteerd met je winnende kaart bij de MD challenge!
    Groetjes, Linda T

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow what a Gorgeous Scene with those Adorable Mice.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.