Pagina's

Clean And (not that) Simple

Op Mijn Hobbyhonk start vandaag de nieuwe challenge. Omdat ik onlangs een van de winnaars was, ben ik uitgenodigd om een voorbeeldkaart te maken. Met recht een Challenge, want Clean and Simple met sequins, parels, knoopjes of strass-steentjes is het thema. Voor mij niet zo simpel... 

Dus eerst maar een rondje inspiratie opgedaan op Pinterest! Veel wit en eenvoudig. Ik heb mijn spulletjes erbij gepakt en ben aan de slag gegaan. 


Gebruikte materialen
IndigoBlu - Flutterby
Stampin'up! - Vlinderdans
Distressinkt
WOW-embossingpoeder

Eerst heb ik het aquarelpapier nat gemaakt en op een craftsheet de inkt op kleur gemengd. De inkt heb ik vervolgens met een kwast aangebracht, in een soort van diagonale lijn. Dit heb ik laten drogen. Vervolgens heb ik met Versamark de tekst gestempeld, met embossingpoeder bestrooid en laten smelten. Op een ander stuk aquarelpapier, heb ik de vlinder met Versamark gestempeld en met embossingpoeder bestrooid. Nadat ik deze ook heb gesmolten, heb ik de inkt er weer bij gepakt en de vlinder ingekleurd. Ik heb nog wat inkt op de kaart gespat en heb vervolgens de vlinder er op geplakt. Nog wat sequins = pailletjes erop en uiteindelijk ben ik niet geheel ontevreden. 

Ik ben benieuwd wat jullie er van maken. Veel succes voor alle deelnemers!

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi voorbeeld heb je gemaakt als GD. Mooi die vlinder met het embossingpoeder.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind dat je er toch een prachtige kaart van gemaakt hebt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart is het geworden mooi gedaan met die embossing poeder geeft een leuk effect
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi CAS kaartje Marjolein!! Ja soms is CAS best moeilijk maar deze is prima gelukt!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.