Pagina's

Puppy Birthday!

Oh wat een leuke puppy's heb ik al voorbij zien komen! Ze blijven maar vertederen en inspireren! Ik heb ze er ook weer bij gepakt om een verjaardagskaart te maken. De Sketch is van Die Cuttin' Diva's: echt een leukerd, die ga ik vast vaker gebruiken. En kijk die leuke letters! Echt een vondst in de aanbieding bij een boekhandel in de buurt. Dat is nog eens leuk shoppen ook al had ik eigenlijk een shopverbod na de Knotsgekke Kaartendagen!

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1464 Eline's puppy
Marianne Design Craftables - CR1416 Brush Alfabet 
Lawn Fawn - Stitched Hillside Borders
Ster met stiksteek - Marktplaatsaankoop
Echo Park Paper Co - Happy Birthday Boy
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PB7055 Sweet Dreams

8 opmerkingen:

  1. Een superleuke en schattige kaart is het geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart is dit geworden, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart met dat vrolijke papier en die schattige pup.
    Ja zo.n "schat"kun je niet laten liggen in de boekenhandel, die moet je meenemen.

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart!! En ja die letters zijn tof, ik snap het wel.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke sketch heb je gemaakt Marjolein,alles past zo perfect!
    Bedankt voor je bezoekje en reactie op mijn blogje gisteren!
    Fijne avond en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.