Vandaag laat ik weer een reeks ATC's zien die ik heb gemaakt voor een swap. Ik vind het toch zo leuk, al dat gepriegel op die kleine kaartjes! Het thema van deze swap is "onder water" en daarom koos ik voor deze onderwaterbeestjes.
Gebruikte materialen
Crealies CLXtra81 - ATC boog met stiksteek
Lawn Fawn - Mermaid for You
Lawn Fawn - Shello, Friend
Lawn Fawn - Sunray Stencil

Heel leuk en geweldig in deze vorm!
BeantwoordenVerwijderenAhh, superleuk, ik vond het vroeger ook zo leuk maar doe inmiddels andere dingen die ik ook erg leuk vind. Ze zijn echt schattig met de mini's er op.
BeantwoordenVerwijderenSuper leuk deze!!
BeantwoordenVerwijderenFijne dag!!
Groeten van Femminde