Pagina's

M&M-challenge: Zoetigheid

Deze maand mocht ik de opdracht bedenken voor de maandelijkse uitdaging die Mirjam en ik elkaar geven. Ik vond het thema "zoetigheid" wel een smakelijke keuze. Ik heb ervoor gekozen om een slimlinekaart te maken met ijsjes er op. Ik heb geprobeerd de kaart verder ook zoet te maken, door roze op de achtergrond te gebruiken. Kijken jullie bij Mirjam wat zij met het thema heeft gemaakt?

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0057 DL Slimline kaart
Carlijn Design - CDJD-0039 Popsicle Smiles Jocelijn Design
Lawn Fawn - Treat Cart
Marianne Design Collectables - COL1454 Eline's Kitten
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9175 Rainbow



5 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de poes en zijn ijsjes ik hoop dat ie geen buikpijn krijgt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zoet kaartje!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, heel anders dan bij Mirjam. Leuk en vrolijk met al de ijsjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Marjolein,

    wat een heerlijke kleurrijke kaart is dit geworden. Ik hoop dat de kat geen buikpijn krijgt van al die ijsjes 🤪😂.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vooral dat "cool" spreekt mij aan, een superleuk kaartje!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.