Pagina's

ATC - Halloween

Zelf vier ik Halloween niet, maar ik vind de kaarten die je ervoor kunt maken erg leuk. Maar omdat ik ook niet veel mensen ken die Halloween vieren, heb ik ATC'tjes gemaakt in het Halloween thema. Ik heb de kleine onderdelen uit de Hug-a-Lots snijmallen gebruikt om de vleermuizen te maken. 


Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDJD-0034 Hug-A-Lots Jocelijne Design
Carlijn Design - CDSN-0055 Outline Alfabet
Carlijn Design - CDSN-0233 ATC Rechthoeken
Marianne Design Craftables - CR1450 Punch Die Halloween
Dutch Doobadoo - Mask Art - Spiderweb
Stampin'up! - Gingham Gala

Fijne avond!

5 opmerkingen:

  1. Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je al een leuke dag hebt gehad! Je ATC kaartjes zijn heel erg leuk geworden met die mooie achtergrond en vleermuizen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte Marjolein! Mijn kaart is onderweg. Door mijn vakantie kon ik het niet op tijd posten.
    Je ATC'tjes zijn inderdaad leuk. Ik heb ook niets met Halloween als feest, maar vriendelijke spookjes en heksjes etc vind ik toch wel leuk, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je verjaardag Marjolein.
    Ah, wat ontzettend schattig deze kaartjes! Heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. als nog gefeliciteerd met je verjaardag, wat een leuke ATCtjes heb je gemaakt met de leuke plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze kaartjes zijn superleuk geworden!
    Er is zoveel moois tegenwoordig te koop voor Halloween projectjes maar ik kan ze verder ook niet kwijt…heb hier nog een aantal kaarten staan van afgelopen jaren….

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.