Pagina's

Conciërge met pensioen

Op verzoek van mijn buurvrouw mocht ik nog een kaart maken voor een echte Vitessefan. Deze fan gaat met pensioen na als conciërge te hebben gewerkt op een basisschool. De moersleutels kunnen dus ingewisseld worden voor barbecuegereedschap.

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0055 Outline Alfabet
Carlijn Design - CDSN-0121 Snijmallen DL Slimline & A6 strepen
Carlijn Design - CDSN-0129 Pensioen
Carlijn Design - CDSN-0223 Mannenkaart
Carlijn Design - CDST-0071 Pensioen
Carlijn Design - CDST-0101 Mannenkaart
Copic Markers

Fijne avond!

5 opmerkingen:

  1. Lachen, jij hebt deze mooie kaart gemaakt voor een Vitesse fan, bij mij staat er vandaag één voor een Feyenoord fan op het blog. Leuk dat je het gecombineerd hebt met moersleutels en bbq spullen, zeker als dat zijn hobbies zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, ik wilde net zeggen: het zijn de Vitesse kleuren! Wat een enige kaart heb je ervan gemaakt! Superleuk met dat gereedschap erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje voor de Vitesse fan helemaal in stijl leuk gecombineerd met het gereedschap
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk gemaakt voor jullie concierge. En nu nog mooi weer voor een BBQ.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie geslaagde kaart Marjolein, die zal gewaardeerd zijn! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.