Pagina's

Kerstkaart week 27

Ook deze donderdag hou ik de traditie in stand; een kerstkaart voor 52 Weeks to Christmas. Het papierblokje dat ik op deze kaart heb gebruikt, wil ik dit jaar graag opmaken. Dat gaat al lekker. Deze week heb ik op de kaart maar weer eens de auto met kerstboom op het dak geplaatst. Thuis lekker de denneboom versieren!

Gebruikte materialen
Marianne Design Creatables - LR0567 Driving home for Christmas
Marianne Design - CS1036 Hallo Winter
Carta Bella - Cabin Fever

Als het lukt, kom ik vandaag of morgen ook even bij jullie langs. Fijne dag!



17 opmerkingen:

  1. schattig kaartje en dit mooie papier hebben we ook nog....
    liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart heb je gemaakt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart en je kaart hieronder vind ik ook erg mooi!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk kaartje en leuk dat papier met de sneeuwmannetjes! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met destrookjes van dit leuke papier. Dit soort plaatjes zijn altijd mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met die toffe auto met kerstboom bovenop.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit blijft een leukerd de auto met kerstboom. Mooi gemaakt!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk met die strookjes dessin-papier Marjolein. Een vrolijke kerstkaart.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart met die mooie auto. Mooie combi van papiertjes heb je gebruikt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed bezig met je op te maken blokje, Marjolein! Ik volg je voorbeeld ook nog steeds!
    Je kaartje is weer prachtig.
    Gezellig dat je er deze week weer bij bent op 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kaartje met dit DP en de auto met kerstboom op het dak.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Marjolein,
    Leuke kaart maakte je! Die auto's met kerstboom doen het altijd goed op een kaart hé! Leuk dat je een papierblokje kan opmaken, dat lukt mij nog steeds niet, heb zo'n grote voorraad dat ik altijd wel iets uit een ander boekje neem... Ook jouw kaarten hieronder zijn super leuk... Ben even verder gaan scrollen...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi
    Wat een super mooi kaartje.
    Leuk met de auto
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kerstkaart met al die designpapiertjes. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.